Kategorijos

Vilkikų kuro bakai

Keičiant vilkiko ar kito sunkiosios transporto priemonės kuro baką, o gal tiesiog įdiegiant aliuminio korpuso vietoj plieninio, reikia būti užtikrintam, kad šis procesas bus paprastas ir lengvas. Mes siekiame užtikrinti mūsų klientų pasitenkinimą mūsų paslaugomis ir prekėmis, tad suteikiame garantijas gaminiams ir darbams. Detales...

Keičiant vilkiko ar kito sunkiosios transporto priemonės kuro baką, o gal tiesiog įdiegiant aliuminio korpuso vietoj plieninio, reikia būti užtikrintam, kad šis procesas bus paprastas ir lengvas. Mes siekiame užtikrinti mūsų klientų pasitenkinimą mūsų paslaugomis ir prekėmis, tad suteikiame garantijas gaminiams ir darbams. Detales pristatome visame pasaulyje kurjerių pagalba.

Naudojant transporto priemones ilguoju laikotarpiu, aliuminiai kuro bakai turi reikšmingų privalumų. Tikriausiai didžiausias privalumas šių kuro bakų lyginant su plieniniais, tai ženkliai mažesnis korozijos lygis. Tikėtina, kad sumontavus tokius bakus, jų keisti jau nebereikės. Plieniniai bakai yra paveikiami žiemomis barstomos ant kelio druskos, o pajūrio regionuose – jūrinio druskingo oro. Kitas svarus privalumas yra svoris. Aliuminiai bakai yra gerokai lengvesni. O svorio mažinimas yra plačiai paplitusi kuro sąnaudų mažinimo strategija sunkiajam transportui. Aliuminio kuro bakai, ratai, kabinos ir kiti aliuminio komponentai gali sumažinti apie 1000-1300kg svorio vidutiniam vilkikui. Toks lengvesnio metalo pasirinkimas yra svarbus žingsnis taupumo link. Nors aliuminės medžiagos kainuoja daugiau, išlaidos net iki kelių kartų sutaupomos kuro sąnaudų sąskaitą.

Renkantis kuro baką, atkreipkite dėmesį į metalo storį. Nesirinkite talpų, kurios pagamintos iš plonesnio nei 3mm storio aliuminio. Nepriklausomai nuo metalo tipo, reikėtų pasidomėti ar prieš paliekant gamyklą kuro bakai buvo patikrinti slėgiu. Taip jūs galėsite būti ramūs, kad bakas yra pakankamo tvirtumo ir sandarumo bei tarnaus ilgai. Aliuminis yra pati populiariausia medžiaga bako gamybai dėl savo patikimumo ir tarnavimo trukmės. Juose yra pakankamai magnio, kuris suteikia tvirtumo atitinkančio visus reikalavimus. Formos yra pjaustomos lazeriniais, plazmų arba vandens srovės pjaustytuvais. Šie įrankiai užtikrina tikslumą ir proceso patikimumą.

Dyzeliniu kuro bakų gamyba yra prižiūrima valstybinių organizacijų. Bakai siekiantys 100L ir didesnę talpą, turi atitikti numatytas specifikacijas vilkiko ridai, pralaidumui, montavimo ypatumams, smūgio atsparumam ir suvirinimo mazgams. Šoninio montavimo bakai turi atlaikyti 10 metrų kritimo testą. Tuo tarpu ne šone montuojamiems bakams reikalingas tik 3 metrų kritimo testas. Detalūs reikalavimai aiškiai aprašo kaip atliekamas kritimo testas ir kas yra sėkmingas kritimas. Bakams taip pat turi būti atliktas kuro pralaidumo ir ugnies testai.

Kuriant dizainą, parenkant formą ir tvirtinimo mazgus, pagrindiniu kriterijus turi bako talpa ir montavimo vieta. Šoninis montavimas yra dažniausiai pasitaikantis tipas. Bako forma parenkama pagal reikiamo talpinti kuro kiekį bei norimo stiliaus poreikius. Patys populiariausi dyzeliniai kuro bakai yra cilindro, stačiakampio arba D formos. Cilindro forma parenkama dėl puikaus vizualaus patrauklumo, o tuo tarpu stačiakampiai dėl maksimalaus kuro talpinimo kiekio. D formos bakai yra kombinuotas cilindrinių ir stačiakampių bakų dizaino sprendimas. Vidinėje pusėje stačiakampės sienos didina talpą, o išorėje lenkta forma suteikia puikią išvaizdą. Pakeitus cilindrinio tipo į  D formos tipo baką galima pasiekti iki 46% didesnį talpumą. Priimant sprendimą ir ieškant geriausiai tinkamo bako, reikia gerai apsvarstyti turimą vietą. Ilgis, plotis, aukštis apspręs dizaino ypatumus.

More Vilkikų kuro bakai

Subcategories

puslapyje